Všetky ceny sú uvedené s DPH.Koľko zaplatíte za poštovné? Slovenská pošta: preprava 2 až 3 dni (od podania) -objednávka nad 100,- € poštovné zdarma (neplatí pre techniku a zariadenie) -objednávka do 100,- € Vám účtujeme poštovné: 3,50- € -veľká technika a zariadenie sa neposiela Kuriérom: preprava 24.hoď. (od podania) -objednávka nad 100,- € kuriér zdarma (neplatí pre techniku a zariadenie) -objednávka do 100,- € účtujeme: 6,50 € -objednávka veľká technika a zariadenie telefonicky -objednávka veľká technika a zariadenie nad 2000,-€ zdarma Minimálna výška objednávky je 10,-€ Osobný odber alebo priamy dovoz -podľa osobnej dohody Pri preprave techniky a zariadenia bude cena prepravy vopred dohodnutá so zákazníkom. Vážený zákazník, za tovar objednaný na našom internetovom obchode, je možné zaplatiť nasledovne: -pri objednávke na dobierku poštovému doručovateľovi alebo pracovníkovi prepravnej služby pri prevzatí zásielky -zaplatením zálohovej faktúry zaslanej na Váš e-mail, alebo fax -priamo v našej prevádzke Pri objednávke na zariadenia a veľkej techniky do salónov požadujeme zálohu 30% z objednaného tovaru. -Slovenskou poštou -Kuriérom UPS -Osobne v našej prevádzke -Preprava dohodou Objednávka zariadenia a veľkej techniky do salónov-pri objednávke zariadenia a veľkej techniky do salónov Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom, pre dohodnutie nasledujúcich podmienok: -doba a spôsob dodania tovaru -farebné prevedenie jednotlivých zariadení -forma úhrady a vystavenie zálohovej faktúry Registrácia, služby: Každý zákazník nášho internetoveho obchodu má možnosť využívať nákupný košík. Ten umožnuje vkladať tovarové položky do tzv. nákupného košíka. Ako náhle nový či neprihlásený zákazník opustí obchod, obsah košíku sa automaticky vyprázdni. Každý prihlásený (registrovaný) zákazník môže využívať nákupný košík, ktorý mu umožňuje nechať tovar v košíku i po opustení obchodu. Nákup a objednávku môže kedykoľvek dokončiť a následne objednávku odoslať. Prihásený (registrovaný) zákazník môže využívať nasledujúce služby: Registračný dotazník vyplníte len raz, a to pri prihásení. Vaše údaje budú zaznamenané a pre nasledujúce objednávky budú automaticky doplnené. Vybraný tovar, ktorý je vložený do nákupného košíku je v ňom uložený, pokiaľ sa z neho neodstráni alebo nedokončí nákup. Obchodné podmienky
Článok I. 1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky pre e-shop (ďalej len "VOP") sú platné a účinné od 19. 9. 2014 a vzťahujú sa na uzatváranie všetkých kúpnych zmlúv medzi predávajúcim: Deminger Tibor, so sídlom: 2. Nákup tovaru na internetovej stráke www.profihair.sk ( môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel. 3. Kontaktné údaje na Predávajúceho sú nasledujúce: IČO: 34694528 4. Znenie týchto VOP môže Predávajúci jednostranne meniť či dopĺňať. Akékoľvek zmeny alebo doplnenia sú účinné ich zverejnením na stránke www.profihair.sk. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté pred účinnosťou zmien alebo doplnení. 5. VOP ako aj všetky dokumenty súvisiace s uzatvorením kúpnej zmluvy sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku. 6. Orgán dozoru, ktorý vykonáva dohľad nad predávajúcim je: Článok II. 1. Na účely týchto VOP sa za Kupujúceho považuje spotrebiteľ. (a) Kupujúci pri začatí obchodných vzťahov odovzdáva Predávajúcemu svoje kontaktné údaje a údaje a informácie potrebné na bezproblémové vybavenie objednávky, poprípade údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných dokladoch; a to v rozsahu požiadaviek a úpravy obsiahnutej v týchto VOP. (b) Právne vzťahy Predávajúceho s Kupujúcim výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov ako aj súvisiacimi predpismi. 2. Tieto VOP sa nevzťahujú na právne vzťahy, v ktorých zákazníkom nie je spotrebiteľ. 3. Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov, ktoré sú v obchodnej ponuke Predávajúceho v zmysle týchto VOP, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, ochranných známok, obchodných názvov, firemných lôg či patentov Predávajúceho, jeho dodávateľov ani iných subjektov. Článok III. 1. Kupujúci objednáva výrobky a služby Predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.profihair.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávok a správ posielaných prostredníctvom formulárov cez e-shop). Komunikácia Kupujúceho a Predávajúceho súvisiaca s uzatvorením kúpnej zmluvy a dodávkou tovaru môže prebiehať aj prostredníctvom telefónu, avšak rozhodujúce sú údaje uvedené v písomnej e-mailovej forme. Predávajúci je viazaný svojou ponukou vrátane ceny v deň, kedy je táto ponuka uverejnená na stránkach e-shopu, prevádzkovaného Predávajúcim, ak pri konkrétnej ponuke tovaru nie je uvedená kratšia lehota alebo iný údaj. Objednávka vyhotovená riadne podľa VOP a doručená Predávajúcemu je pre Kupujúceho záväzná a považuje sa za záväzný a neodvolateľný návrh Kupujúceho. Objednávka Kupujúceho ako prejav vôle smerujúci k uzatvoreniu kúpnej zmluvy, ako aj zmluvný vzťah z uzatvorenej kúpnej zmluvy sa posudzujú podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ohľadom na zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov. Zákazník si môže cez e-shop www.profihair.sk objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo "KOŠÍK".
3. Po doručení objednávky Predávajúcemu bude objednávka zaevidovaná v systéme Predávajúceho a Kupujúcemu bude bez zbytočného odkladu odoslaná e-mailová správa potvrdzujúca doručenie objednávky s číslom objednávky a súhrnom objednávky. 4. Kupujúci má právo Objednávku stornovať bez poplatku, do 24 hodín. Objednávku je možné stornovať formou emailu info@profihair.sk. Objednávku možno stornovať aj telefonicky a to na tel.čísle : tel.+421905 350 373. Potvrdenie stornovania objednávky Vám bude zaslané na Vašu mailovú adresu alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky.. V prípade stornovania objednávky po tom, čo došlo uzatvoreniu kúpnej zmluvy, aplikujú sa ustanovenia týchto VOP o odstúpení od zmluvy. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (faxom, e-mailom), a to doručením písomného storna s číslom objednávky v uvedenej lehote Predávajúcemu. Formulár na odstúpenie nájdete TU. Potvrdenie stornovania oznámi Predávajúci Kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou na niektorý z kontaktov uvedených v objednávke. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre Predávajúceho a zastavenia vybavovania objednávky. 5. Objednávka urobená Kupujúcim v zmysle týchto VOP je objednávkou, ktorej súčasťou je povinnosť Kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu. Kupujúci uzatvorením kúpnej zmluvy výslovne potvrdzuje, že bol oboznámený s povinnosťou zaplatiť na základe uskutočnenej objednávky kúpnu cenu. Článok IV. 1. E-shop obsahuje ponuku tovarov, ktoré Predávajúci ponúka na predaj. Súčasťou každej ponuky konkrétneho tovaru je aj názov tovaru, údaj o konečnej cene tohto tovaru v eurách, predbežný údaj o skladovej dostupnosti a základná charakteristika tovaru vo forme popisu hlavných vlastností tovaru. Toto nie je na ujmu možnosti Predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dojednaných podmienok. 2. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že ak sú predmetom ponuky Predávajúceho v e-shope služby alebo obdobné plnenia, použijú sa primerane ustanovenia týchto VOP vzťahujúce sa k úprave predaja tovaru, ak nie je výslovne ustanovené inak. 3. Kupujúci vloží do košíka vybraný tovar, ktorý je súčasťou aktuálnej ponuky e-shopu (vedľa tovaru je na web stránke e-shopu zobrazené tlačidlo "do košíka"). Po zvolení spôsobu dopravy a spôsobu platby za tento tovar je Kupujúci oboznámený s konečnou kúpnou cenou nákupu, ktorá zahŕňa súčet cien za vybraný tovar umiestnený v košíku vrátane platnej DPH a cien za dopravu a spôsob platby tohto tovaru (účtovanú Predávajúcim alebo prepravnou spoločnosťou). Pred potvrdením objednávky je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť objednávku, t.j. najmä meniť obsah košíka či opravovať akékoľvek údaje týkajúce sa množstva objednávaného tovaru, dodacích a fakturačných údajov či spôsobu platby za tovar. Odoslaním tejto objednávky predstavujúcej objednávku s povinnosťou platby Kupujúci vykoná neodvolateľnú ponuku Predávajúcemu na uzavretie kúpnej zmluvy. 4. Predávajúci bezodkladne po doručení objednávky potvrdí Kupujúcemu jej doručenie elektronickou poštou, a to na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim v používateľskom rozhraní e-shopu či v objednávke. 5. Predávajúci doručenú objednávku preverí s ohľadom na vyplnené údaje, osobu Kupujúceho a dostupnosť tovaru a začne s vybavovaním objednávky. V momente, kedy je tovar pripravený na dopravu a/alebo doručenie, zašle Predávajúci Kupujúcemu informačný e-mail o termíne doručenia alebo lehote osobného odberu (ďalej len "informačný e-mail o dodaní"). 6. Zaslaním informačného e-mailu o dodaní tovaru dochádza k prijatiu návrhu a uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Uzatvorením kúpnej zmluvy vznikne Predávajúcemu povinnosť obstarať a dodať tovar a služby Kupujúcemu v zmysle objednávky a Kupujúcemu vznikne povinnosť za tento tovar a súvisiace služby zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu. 7. Kupujúci berie na vedomie, že Predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu s Kupujúcim, a to najmä, ak ide o osobu, ktorá predtým podstatným spôsobom porušila kúpnu zmluvu alebo tieto VOP alebo vo vzťahu k Predávajúcemu porušovala dobré mravy. Predávajúci si vyhradzuje právo vybraný tovar Kupujúcemu nedodať, a to najmä v prípade, že po odoslaní objednávky došlo k vypredaniu tovaru, tovar sa už nedodáva, nevyrába alebo z technických alebo objektívnych príčin nie je možné tovar dodať za podmienok dohodnutých v objednávke alebo v termíne dodania. Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu už zaplatenú finančnú čiastku. 8. Uzavretím kúpnej zmluvy Kupujúci súhlasí s týmito VOP a vyhlasuje, že mal možnosť sa s týmito VOP zoznámiť pred jej uzavretím. 9. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatváraním kúpnej zmluvy znáša a uhrádza Kupujúci. Článok V. 1. Pri objednávkach Kupujúceho, ktoré realizuje cez e-shop je rozhodná cena tovaru v čase odoslania riadne vyplnenej objednávky. Inak je rozhodná cena tovaru, uvedená v e-shope v momente doručenia objednávky Predávajúcemu. Cena tovaru je uvedená v eurách vrátane DPH. Cena a platby za dodanie tovaru, ostatné služby a prípadné ďalšie poplatky podľa týchto VOP nie sú zahrnuté v cene tovaru a sú účtované osobitne, pričom spolu s cenou tovaru tvoria celkovú konečnú cenu, ktorá tvorí kúpnu cenu v zmysle týchto VOP. Do kúpnej ceny nie sú zahrnuté ceny za bankové služby, ktoré si účtuje banka na základe osobitného zmluvného vzťahu s Kupujúcim. 2. Ak sa strany nedohodnú inak a e-shop taký spôsob platby v čase odoslania objednávky umožňuje, Kupujúci si pri vyhotovovaní objednávky zvolí jeden zo spôsobov platby uvedených v objednávkovom formulári e-shopu a uhradí dohodnutú cenu v lehote určenej v týchto VOP pre zvolený spôsob platby, ak nebolo osobitne dohodnuté inak. V e-shope môžu byť uvedené nasledovné spôsoby platby:
4. V prípade, ak je v objednávke zaznačená platba platobnou kartou v predajni pri osobnom odbere, Predávajúci je oprávnený účtovať Kupujúcemu poplatok za túto platbu vo výške rovnajúcej sa skutočným nákladom Predávajúceho v súvislosti s uvedeným spôsobom platby. Výška tohto poplatku bude súčasťou kúpnej ceny a bude pripočítaná k celkovej cene objednávky, ak bude uvedená a vyčíslená v objednávkovom formulári e-shopu ako samostatná položka odplaty pri spôsoboch platby. V prípade rozporu je rozhodná cena tejto služby, ktorá je uvedená v e-shope v čase odoslania objednávky. 5. Ak v rámci e-shopu nie je v súvislosti s osobným odberom v predajni ďalšia špecifikácia, má sa za to, že je možná iba hotovostná platba (podľa článku V. ods. 5.2.1 týchto VOP). 6. Ak sa tak strany osobitne dohodnú, Predávajúci je oprávnený žiadať od Kupujúceho úhradu primeranej zálohy kúpnej ceny. Strany si dohodli, že dodacia lehota podľa článku VI. ods. 6.1 týchto VOP začína plynúť až okamihom, keď je záloha uhradená Predávajúcemu. Zvyšok kúpnej ceny uhradí Kupujúci Predávajúcemu najneskôr v termíne určenom v článku VI. ods. 6.1 týchto VOP. 7. Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny. Článok VI. 1. Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Kupujúci berie na vedomie, že termín dodania uvedený v používateľskom rozhraní e-shopu je len orientačný a ako taký je v používateľskom rozhraní e-shopu riadne označený. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia, čo bude spotrebiteľovi včas oznámené pri overovaní objednávky. 2. Kupujúci je povinný voľbu spôsobu dodania tovaru vykonať pri vyhotovovaní objednávky, a to v rozsahu aktuálnych možností uvedených v e-shope v momente vyhotovovania objednávky. Predávajúci a Kupujúci si týmto spôsobom dohodnú miesto pre vyzdvihnutie/odber alebo dodanie tovaru.
(c) Objednávky vybavujeme po dohode so zákazníkom. Doručenie je realizované prepravnou spoločnosťou. Tovar, ktorý nie je na sklade Vám bude doručený v termíne podľa vzájomnej dohody (emailom, telefonicky). 3. Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu tovar, ktorý je v súlade s kúpnou zmluvou, hlavne bez vád, t.j. majúci požadovanú akosť, funkčnosť, rozmery a zodpovedajúci dohodnutému účelu. Článok VII. 1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v termíne uvedenom v informačnom e-maile o dodaní a na adrese uvedenej v objednávke ako dodacia adresa. 2. Pri preberaní tovaru Kupujúci skontroluje fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a/alebo zničená, Kupujúci ihneď kontaktuje Predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou (v prípade osobného odberu v predajni s povereným pracovníkom Predávajúceho) spíše "Zápis o škode na zásielke". 3. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až uhradením plnej kúpnej ceny Predávajúcemu vrátane všetkých peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku. Za úhradu sa považuje platba v hotovosti alebo pripísanie na účet Predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z Predávajúceho na Kupujúceho, ktorý má tovar v držbe, má Kupujúci všetky povinnosti uschovávateľa veci a je povinný tovar na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ho tak, aby bol za každých okolností identifikovateľný ako tovar Predávajúceho. 4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie kúpnej ceny za tovar a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru a službám ešte neprešlo na Kupujúceho. 5. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Kupujúceho momentom prevzatia Kupujúcim alebo jeho splnomocnencom. Článok VIII. 1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že predávaný tovar je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaný tovar má akosť a úžitkové vlastnosti uvádzané Predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý Predávajúci na použitie tovaru uvádza alebo pre ktorý sa tovar obvykle používa. 2. V prípade reklamácie zašle Kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky Predávajúci nepreberá). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, záručný list, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho. 3. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. V prípade uznania reklamácie tieto vynaložené prostriedky predávajúci uhradí kupujúcemu. 4. Ak je reklamácia opodstatnená, riešenia reklamácie si predávajúci a kupujúci dohodnú, pričom kupujúci akceptuje postupnosť: (a) Odstrániteľná vada: Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti. Ak nie je takýto postup možný (o čom rozhodne Predávajúci), môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny tovaru. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do tridsiatich 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci rovnaké práva, akoby sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. (b) Neodstrániteľná vada: Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne užívaný ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o vady odstrániteľné, avšak Kupujúci nemôže tovar riadne užívať pre opätovné vyskytnutie vady po oprave (t.j. ak sa po oprave rovnaká vada, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát) alebo pre naraz sa vyskytujúci väčší počet vád. (c) Ak nie je možné realizovať postupnosť podľa 1 a 2, potom má Kupujúci právo na odstúpenie od zmluvy a Predávajúci vráti Kupujúcemu cenu za tovar.
6. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním alebo na vady, ktoré vznikli neodbornou montážou Kupujúceho či neodbornou manipuláciou s tovarom počas prepravy tovaru Kupujúcim. Záruka sa súčasne nevzťahuje na bežnú degradáciu kapacity (zníženie životnosti) batérií predstavujúcich súčasť tovarov spôsobenú ich obvyklým používaním. Lehotu na použitie, to jest životnosť batérií, udávajú jednotliví výrobcovia. 7. Spoločne s tovarom bude Kupujúcemu dodaný záručný list. Pokiaľ nebude spoločne s tovarom záručný list dodaný, nahrádza ho faktúra alebo predajný doklad z pokladne. Článok IX. 1. Kupujúci poskytuje Predávajúcemu súhlas so spracovaním jeho osobných údajov (meno, priezvisko, bydlisko, kontaktný e-mail, telefónne spojenie), a to na účel ich využívania a ďalšieho spracúvania z dôvodu plnenia zmluvných povinností Predávajúceho a na účel výkonu obchodnej činnosti Predávajúceho, ponuky tovaru a služieb Predávajúceho a reklamných aktivít; a to na dobu, počas ktorej bude Predávajúci vyvíjať svoju obchodnú činnosť. Tieto osobné údaje budú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. 2. Osobné údaje Kupujúceho nebudú bez jeho súhlasu poskytnuté inej osobe ako Predávajúcemu, jeho sprostredkovateľovi, predajcu Deminger Tibor, 945 01 Radvaň nad Dunajom 313 Predávajúci zabezpečí ochranu osobných údajov proti zneužitiu. 3. Kupujúci má právo od Predávajúceho požadovať informácie o spôsobe spracúvania jeho osobných údajov a Predávajúci je povinný mu tieto informácie bez zbytočného odkladu oznámiť. Predávajúci môže za poskytnutie predmetných informácií požadovať od Kupujúceho primeranú úhradu účelne vynaložených vecných nákladov. 4. Kupujúci má právo požadovať od Predávajúceho vysvetlenie alebo nápravu, ak sa domnieva, že jeho osobné údaje sú spracúvané v rozpore so zákonom. Inak má Kupujúci právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov. 5. Kupujúci, ktorý nesúhlasí so spracovaním svojich osobných údajov pre účel uvedený v článku IX. ods. 9.1 týchto VOP, avšak okrem účelu spracúvania osobných údajov z dôvodu plnenia zmluvných povinností, môže písomne požiadať Predávajúceho o ich odstránenie z databázy. 6. Kupujúci vyjadrením súhlasu s týmito VOP súčasne vyslovuje súhlas so zasielaním obchodných oznámení Predávajúceho elektronickými prostriedkami. Kupujúci má možnosť jednoduchým spôsobom súhlas odmietnuť, a to pri zaslaní každej jednotlivej správy. Článok X. 1. Právo na odstúpenie od zmluvy (a) Tovar nesmie byť poškodený, používaný iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru, musí byť v pôvodnom obale a spolu s tovarom Kupujúci odovzdá všetky dokumenty týkajúce sa predmetného tovaru (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. (b) Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar sa neprijíma a vracia späť. 2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy 3. Predávajúci však nie je povinný splniť svoju povinnosť podľa tohto odseku 3 článku X. VOP pred tým, ako mu je tovar doručený Kupujúcim alebo, kým Kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu. Predávajúci súčasne nie je povinný uhradiť Kupujúcemu dodatočné náklady, ak si Kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia pre určitý tovar ponúkaný Predávajúcim. 4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku v nasledovných prípadoch: (a) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala poskytovať s výslovným súhlasom Kupujúceho a Kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby, (b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo poskytnutie služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, (c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek Kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Kupujúceho, (e) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní porušený, (f) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom, (g) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré Kupujúci výslovne požiadal Predávajúceho, (h) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak bol tento obal rozbalený. Ak sa má na základe zmluvy uzatvorenej v zmysle týchto VOP začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy alebo, ak o to Kupujúci požiada, Kupujúci udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci uzatvorením zmluvy v zmysle týchto VOP vyhlasuje, že bol poučený o vyššie uvedenej okolnosti, za ktorej stráca právo odstúpiť od zmluvy. 5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku a tiež právo odstúpiť od zmluvy alebo jej časti, ak: (a) tovar sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať, je vypredaný alebo (b) zmenila sa cena dodávateľa tovaru Článok XI. 1. Ak nebude dohodnuté inak, všetka korešpondencia súvisiaca s kúpnou zmluvou musí byť druhej zmluvnej strane doručená v písomnej forme, a to elektronickou poštou, osobne alebo doporučene prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb (podľa výberu odosielateľa). Osobitný spôsob a forma doručovania vymedzené v jednotlivých ustanoveniach týchto VOP majú prednosť pred touto všeobecnou úpravou uvedenou vyššie. 2. Kontaktné údaje Predávajúceho sú nasledovné: adresa pre doručovanie: Deminger Tibor, 946 38 Radvaň nad Dunajom 313
Predávajúci: Deminger Tibor, 946 38 Radvaň nad Dunajom 313, 1) Hlavné vlastnosti tovaru sú uvedené na stránke e-shopu pri popise a špecifikácii tovaru v náhľade jednotlivého tovaru. Špecifikácia tovaru sa súčasne nachádza v objednávke vyhotovenej podľa VOP Predávajúceho (ďalej len „VOP"). 2) Predávajúcim je: Deminger Tibor, IČO: 34694528 IČ DPH: SK1028047020, 3) Kontaktné údaje Predávajúceho sú nasledovné: tel.+421905 350 373, email: info@profihair.sk web: www.profihair.sk 4) Reklamácie tovaru, sťažnosti alebo iné podnety možno podať na adrese sídla predávajúceho uvedenej v článku XII/ bod 2) . 5) Cena tovaru vrátane DPH je uvedená pri popise a špecifikácii tovaru v náhľade jednotlivého tovaru a po vložení konkrétneho tovaru do košíka je súčasne celková cena tovaru vrátane DPH uvedená v objednávke tovaru. K celkovej kúpnej cene tovaru v závislosti od Kupujúcim vybraných možností môžu byť započítané náklady na dopravu, dodanie tovaru, poštovné, poplatok za platbu kartou a poplatky za iné služby. O výške poplatkov je Kupujúci informovaný v závislosti od svojho výberu v jednotlivých krokoch uskutočňovania objednávky a tiež na stránkach e-shopu v časti Doprava a platba. 6) Prostriedky diaľkovej komunikácie určené na uzatvorenie zmluvy nie sú číslami so zvýšenou tarifou. 7) Platobné podmienky sú uvedené vyššie vo VOP, konkrétne v článku V. VOP. Dodacie podmienky sú uvedené vyššie vo VOP, konkrétne v článku VI. VOP. Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú uvedené v článku VIII. VOP. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania sťažností a podnetov v súvislosti s ochranou osobných údajov sú uvedené v článku IX. VOP. 8) Všetky informácie o práve Kupujúceho odstúpiť od zmluvy sú uvedené v článku X. VOP. Okrem informácií uvedených v článku X. VOP Predávajúci súčasne poskytuje Kupujúcemu nasledujúce poučenie o uplatnení práva Kupujúceho na odstúpenie od zmluvy podľa Prílohy č. 2 zákona č. 102/2014 Z. z. Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci týmto poskytuje Kupujúcemu formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je možné využiť pri odstúpení od zmluvy. 9) Predávajúci týmto informuje Kupujúceho, že ak Kupujúci odstúpi od zmluvy uzatvorenej v zmysle týchto VOP, bude znášať náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu, a to v zmysle ustanovenia § 10 ods. 3 prvá veta zákona č. 102/2014 Z. z., podľa ktorého pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a tiež náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. 10) Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch, ktoré sú súčasne uvedené i v článku X. ods. 4 VOP: (a) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala poskytovať s výslovným súhlasom Kupujúceho a Kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby, (b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo poskytnutie služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, (c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek Kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Kupujúceho, (d) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, (e) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého obal bol po dodaní porušený, (f) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom, (g) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré Kupujúci výslovne požiadal Predávajúceho, (h) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak bol tento obal rozbalený. 11) Informácie o zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru sú uvedené v článku VIII. VOP. 12) Predávajúci nie je viazaný žiadnym kódexom správania. 13) Na základe odoslania objednávky Kupujúcim a jej akceptovania Predávajúcim v zmysle VOP dochádza medzi Predávajúcim a Kupujúcim k jednorazovému uzatvoreniu kúpnej zmluvy. 14) Uzavretím kúpnej zmluvy vzniká Kupujúcemu povinnosť objednaný tovar prevziať v zmysle dohodnutých podmienok dodania a povinnosť za objednaný tovar a objednané súvisiace služby zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v lehote splatnosti podľa VOP. 15) Kupujúci bude povinný zaplatiť primeranú zálohu na kúpnu cenu Predávajúcemu iba na základe osobitnej dohody a za podmienok, ktoré si Predávajúci a Kupujúci osobitne dohodnú. Článok XIII. 1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje Kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať, od zmluvy odstúpiť. 2. Kupujúci vyhlasuje, že pred vyplnením alebo odoslaním objednávky sa oboznámil s týmito VOP a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. (a) Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto VOP a ustanovenia kúpnej zmluvy, Predávajúci nezodpovedá Kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbanlivosti, porušenia kúpnej zmluvy alebo škody a straty vzniknuté iným spôsobom. (b) Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných záväzkových vzťahov medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Ak príslušné kontrolné orgány rozhodnú, že niektoré z ustanovení týchto VOP je neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia týchto VOP zostávajú nedotknuté. (c) Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov zostávajú týmito VOP nedotknuté. (d) Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. 3. Predávajúci a Kupujúci sa dohodli, že v plnej miere uznávajú komunikáciu na diaľku - telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 19.9.2014.
|